Agenţia BiG Media Relaţii Publice va încheia anul 2009 cu o creştere cu 110% a cifrei de afaceri faţă de anul precedent, ca urmare a diversificarii serviciilor de comunicare pentru IMM-uri. Potrivit indicilor financiari, la jumătatea anului, agenţia a depăşit cifra de afaceri din 2008, de 78.000 euro, iar în a doua parte a anului estimează o evoluţie similară. Anul 2009 este al treilea an de creştere consecutivă pentru BiG Media Relaţii Publice, după înregistrarea unor creşteri de 109% în 2008 şi de 280% în 2007.
"În 2009 am asistat la o reticenţă foarte mare a companiior mici şi mijlocii de a continua să aloce resurse financiare pentru proiecte de comunicare. Agenţia a renegociat cu toţi clienţii săi proiectele de promovare şi a propus noi proiecte, adaptate situaţiei economice prezente. Acest lucru ne-a permis să păstrăm clienţii tradiţionali şi să atragem noi clienţi care doresc să investească în promovare bugete mici, dar pe termen lung", a declarat Bianca Preda, managing partner în cadrul BiG Media Relaţii Publice.
În 2009, BiG Media a câştigat noi clienţi din sectorul de business şi ONG printre care se numără Patronatul Farmaciştilor din România, MGT Educational, EVG, Nicoro Trading şi Electromagnetica Business Park.
Pentru 2010, agenţia mizează pe începerea unor proiecte ample de comunicare derulate în parteneriat cu instituţii publice şi finanţate din fonduri europene şi pe implementarea unei platforme de comunicare proprii care va permite largirea portofoliului de servicii. "Asistăm la o reaşezare a pieţei de comunicare, fapt care acţionează în interesul clienţilor noştri. Soluţiile creative şi puţin costisitoare sunt cele care vor susţine agenţiile în perioada următoare. Pentru 2010, BiG Media intenţionează să lanseze un nou concept de training, bazat pe o interfaţă virtuală", a declarat Gabriel Ferugean, Director de training în cadrul