Elvetienii de la Kooaba au dezvoltat o aplicatie care lasa sa se intrevada cum tehnologia poate deveni din inamicul numarul 1, aliatul de baza al mediilor traditionale.
Combinand visual search cu augmented reality – in romana nu suna grozav, dar probabil ca am putea traduce “cautare vizuala” si “realitate augmentata” – aplicatia Kooaba si altele de acest tip lasa loc de miscare infinit proiectelor x-media (care combina mai multe medii).
Exemple: cel mai recent numar WIRED foloseste aplicatia pentru a oferi detalii suprimentare despre toate ad-printurile din revista. Un articol de ziar poate contine detalii suplimentare – printr-o simpla fotografiere, acestea sunt oferite prin Kooaba (vezi video, mai sus).
Mai mult, aplicabilitatea merge si spre zona out-door si in-door media: o poza si… toate informatiile sunt oferite pe telefon (video, mai jos).
De asemenea, in turism (detalii despre obiective turistice, dupa cum se vede, in acest film).
Chiar si industria muzicala poate beneficia de aplicatii de acest gen (iata alt exemplu video).
Deocamdata, aplicatia ruleaza doar pe iPhone, Android dar si in varianta online.
Elvetienii de la Kooaba au dezvoltat o aplicatie care lasa sa se intrevada cum tehnologia poate deveni din inamicul numarul 1, aliatul de baza al mediilor traditionale.
Combinand visual search cu augmented reality – in romana nu suna grozav, dar probabil ca am putea traduce “cautare vizuala” si “realitate augmentata” – aplicatia Kooaba si altele de acest tip lasa loc de miscare infinit proiectelor x-media (care combina mai multe medii).
Exemple: cel mai recent numar WIRED foloseste aplicatia pentru a oferi detalii suprimentare despre toate ad-printurile din revista. Un articol de ziar poate contine detalii suplimentare – printr-o simpla fotografiere, acestea sunt oferite prin Kooaba (vezi vid