Pentru ca nu gaseau modelele de pantofi pe care si le doreau, dar si pentru ca segmentul de comert cu incaltaminte si imbracaminte nu este foarte dezvoltat pe internet, doua tinere de 23 de ani au deschis in acest an un magazin online de pantofi hand-made, iar de la inceputul lunii noiembrie si un magazin clasic, stradal.
Chiar daca niciuna nu are studii in domeniul artei, Lelia Panescu (foto sus) si Oana Minca fiind absolvente ale Facultatii de Administrare a Afacerilor (specialitatea in limba franceza) din cadrul ASE, cele doua fete au hotarat la inceputul anului ca vor sa deschida un magazin online de incaltaminte, modelele fiind realizate tot de ele.
Pentru ca ambele vorbesc franceza, magazinul pe care l-au lansat in iunie cu o investitie de 6.000 de euro l-au numit « Chouchou » (chouchou.ro), acest cuvant insemnand « favorit » in franceza.
Jumatate din banii pentru investitia initiala i-au avut din salariile stranse in timp ce lucrau in alte domenii si jumatate de la parinti.
Lelia Panescu a lucrat in domeniul bancar de la 19 ani, iar colega ei, Oana Minca (foto jos) a lucrat pentru Rompetrol si in domeniul organizarilor de evenimente.
Pana acum au vandut 350 de perechi din 400 confectionate, iar investitia au amortizat-o deja.
Pentru ca foarte multe dintre tinerele care comandau isi doreau sa si probeze pantofii, sandalele ori cizmele, la jumatatea lui noiembrie au lansat si un magazin stradal in care au investit 5.500 de euro .
Chiar daca piata nu este tocmai favorabila pentru lansarea de noi afaceri si foarte multe persoane isi reduc cheltuielile pentru incaltaminte ori imbracaminte, cele doua fete afirma ca nu simt efectele crizei, iar in jumatate de an spera ca vor amortiza si cei 5.500 de euro necesari pentru deschiderea magazinului din zona Pietei Gemeni si vor trece pe profit.
Magazinul stradal a fost deschis a