După lansarea Delfinului, Panterei şi a Fluturelui, din dorinţa de a oferi consumatorilor noi opţiuni, Orange a pregătit un abonament dedicat exclusiv celor care vor să ţină legătură în special cu grupul lor favorit.
Produsul se integrează platformei de comunicare începute acum câteva luni şi introduce în familia simbolurilor prietenoase un nou membru: Pinguinul. "Ninge cu pinguini". Atât s-a spus în prezentare şi ideea s-a vândut de la sine. Sună de poveste, iar povestea nu s-a lăsat aşteptată.
Creativii Publicis au împachetat totul pe măsură unei ierni idilice, pe care toată lumea şi-ar dori-o, iar provocarea execuţională a fost aceea de a crea un scenariu cu baloane, muzică şi zăpadă.
Micii pinguini, de un portocaliu strălucitor, aveau să coboare veseli peste oraş, pregătind lumea pentru sărbătoare... Un mix proporţionat de realitate şi postproducţie în care "la un nivel vizual subtil, anumite cadre cochetează cu un umor delicat: îi vezi cum se aşează pe o bancă şi te aştepţi să iniţieze un dialog, sau cei care se joacă într-un părculeţ", spune Silviu Nedelschi, Group Creative Director la Publicis România. Noua campanie acoperă mai multe medii: TV, OOH şi In-Store, iar spotul TV este on-air începând cu 19 noiembrie.
"Este un proiect cu care deja ne mândrim. Un tip de publicitate care sondează alte registre decât cele care ne "invadează" pe toate căile media posibile", încheie Silviu Nedelschi.
După lansarea Delfinului, Panterei şi a Fluturelui, din dorinţa de a oferi consumatorilor noi opţiuni, Orange a pregătit un abonament dedicat exclusiv celor care vor să ţină legătură în special cu grupul lor favorit.
Produsul se integrează platformei de comunicare începute acum câteva luni şi introduce în familia simbolurilor prietenoase un nou membru: Pinguinul. "Ninge cu pinguini". Atât s-a spus în prezentare şi ideea s-a vân