PRO TV intentioneaza sa lanseze anul viitor un nou canal TV - Acasa Clasic - si va continua sa investeasca puternic in internet.
Pentru canalul Pro TV, televiziunea lider din Romania care se lansa in urma cu 14 ani pe 1 decembrie, 2009 a insemnat eficientizarea businessului si cresterea cotei de piata fara a face rabat de la calitatea programelor, in conditiile in care piata de publicitate a scazut in acest an cu 30-40%.
"Ne-am adaptat la problemele existente in piata si am fost primii din industria media din Romania care si-au asumat aceasta sarcina deloc placuta, care si-au ajustat cheltuielile inca din octombrie-noiembrie 2008, cand pentru multi criza era o poveste. Am cautat sa reducem costurile in toate locurile posibile, pe toate liniile. O adaptare la piata anului 2009 a vizat intai de toate reanalizarea bugetelor de productie a programelor. Este important faptul ca telespectatorii nostri nu au vazut asta pe sticla, cu toate ca noi am operat businessul cu costuri mai mici decat in 2008. Targetul nostru a ramas neschimbat. Am crescut eficienta in toate liniile, plecand de la numarul de angajati si terminand cu costuri specifice domeniului nostru, respectiv costuri tehnice. Peste 80% din costurile companiei sunt costuri generate de programe", spune Costi Mocanu, directorul general al PRO TV S.A, compania care include alaturi de postul fanion si canalele Acasa, Pro Cinema, Pro TV International, Sport.ro si MTV.
Pentru Costi Mocanu, 40 de ani, care este "in PRO" chiar de dinainte de lansarea canalului care a adus cea mai mare schimbare in piata media din Romania, 2008 si 2009 au fost ani total diferiti: 2008 a fost cel mai bun an financiar din istoria PRO - afaceri de 274 milioane de dolari si un profit operational (EBITDA) de 111,7 milioane dolari - , iar 2009 este marcat de criza economica cu toate implicatiile dure asupra businessului