Înmatriculările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare noi Dacia din Franţa au înregistrat în primele 11 luni ale acestui an cel mai mare avans de pe piaţa locală, de 44,5% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 56.620 de unităţi, transmite Mediafax, citând date ale Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.
Astfel, Dacia a devansat mărci precum Audi, Seat , Nissan, Suzuky, Hyundai, Kia sau BMW, apropiindu-se de Mercedes. Cota de piaţă a constructorului auto în Franţa a crescut în perioada ianuarie-noiembrie la 2,4%, de la 1,7%, cât avea în intervalul similar din 2008.
În luna noiembrie a acestui an, înmatriculările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare din această marcă s-au dublat faţă de noiembrie 2008 pe piaţa franceză. Astfel, au fost înmatriculate 7.858 de maşini, faţă de 3.847 în aceeaşi lună a anului trecut.
Piaţa de profil din Franţa a crescut cu 39% în noiembrie faţă de aceeaşi lună din 2008. Aceasta este cea de-a şaptea lună la rând de creştere a vânzărilor de maşini noi în Franţa, ţară în care statul acordă în continuare prime de casare.