"Admir onestitatea maşinii. Costă la fel de mult ca un Ford Focus folosit, dar este un automobil excelent, după orice criteriu de analiză", spune James May, unul dintre prezentatorii showului televizat Top Gear. May a testat versiunea de top a Sandero în timpul vizitei echipei Top Gear în România. Sursa: DaciaSursa: DaciaSursa: DaciaSursa: DaciaSursa: Dacia
1 /.
May spune că, deşi a condus maşina doar câteva minute, experienţa a fost asemănătoare celei alături de prinţesa Diana. "Cel puţin, la fel ca şi în cazul Prinţesei, îmi amintesc doar de momentele de maximă strălucire", scrie May, în editorialul său săptămânal găzduit de publicaţia britanică The Telegraph.
"Există două perspective din care poţi privi maşina. Una este cea a unei maşini ieftine pentru oameni săraci, un exerciţiu calculat al unui producător oportunist, dar insuficient de bună pentru ceilalţi. Dar nu simţi asta. Este un produs înviorător, cu un plăcut aer anti-fiţe. În fond, este o maşină. Şi este aici pentru a ne aminti ce înseamnă aceasta cu adevărat", încheie May.
"Plăcute caracteristici franceze"
La calităţi, prezentatorul britanic include simplitatea, preţul redus, lipsa de dotări prosteşti şi inutile şi plăcerea pe care o simţi atunci când o conduci.
May consideră că Sandero este o maşină perfectă pentru drumurile grele din România rurală, dotată cu plăcute "caracteristici franceze". Totuşi, editorialistul remarcă câteva neajunsuri, minore, la interiorul maşinii. Schimbătorul de viteze este cam "lung şi cursă puţin cam lungă", ferestrele sunt puţin joase, iar volanul este "un pic cam subţire".
Editorialul lui James May, în limba engleză:"In praise of the anti-fashion car"
Liste de aşteptare
Sandero nu este disponibil încă în Marea Britanie, dar el înregistrează vânzări foarte bune în ma