Directorul executiv al Dow Jones si unul dintre cei mai apropiati aliati ai lui Rupert Murdoch, Les Hinton, a afirmat ca ziarele sunt singurele vinovate pentru problemele financiare pe care le au in era jurnalismului digital.
Les Hinton le-a spus reprezentantilor a 800 de publicatii din 87 de tari ca au cazut in plasa evanghelistilor digitali si i-a intrebat cum se face ca au un profit atat de mic din Internet, desi le-a fost promis mult mai mult, informeaza Mediaweek.
Prezent la un congres al presei scrise din intreaga lume, Les Hinton s-a plans ca publicatiile permit transmiterea pe Internet a continutului care valoreaza miliarde de dolari pe an. "E timpul sa ne oprim si sa recunoastem asta: gratis costa prea mult", a adaugat el.
El le-a cerut reprezentantilor presei scrise sa ia masuri in aceasta privinta pentru ca stirile si calitatea lor costa, iar a le oferi gratis nu este sustenabil si devine prea scump.
"Singurul lucru pe care site-urile cu stiri gratis si ziarele online il au in comun este ca niciunul nu castiga bani din asta", a mai spus Les Hinton, care a precizat si ca cei interesati de publicitate pe astfel de site-uri au fost impresionati la inceput de numarul mare de vizitatori, dar si-au schimbat parerea.
Directorul executiv al Dow Jones si unul dintre cei mai apropiati aliati ai lui Rupert Murdoch, Les Hinton, a afirmat ca ziarele sunt singurele vinovate pentru problemele financiare pe care le au in era jurnalismului digital.
Les Hinton le-a spus reprezentantilor a 800 de publicatii din 87 de tari ca au cazut in plasa evanghelistilor digitali si i-a intrebat cum se face ca au un profit atat de mic din Internet, desi le-a fost promis mult mai mult, informeaza Mediaweek.
Prezent la un congres al presei scrise din intreaga lume, Les Hinton s-a plans ca publicatiile