Zilele trecute, Mircea Irimia s-a trezit dator cu 78 de lei la Banca Românească pentru un comision de gestiune a cardului desfiinţat încă de acum doi ani. Sursa: EVZ
Ploieşteanul a sesizat Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Prahova, care va demara o anchetă în acest caz.
„Am închis contul din 2007”
Până în anul 2007, ploieşteanul Mircea Irimia a fost clientul Băncii Româneşti, având un card de credit pe care l-a anulat imediat după stingerea datoriei.
“Eu am predat cardul la bancă, funcţionarul Ovidiu Panait capsându-l în prezenţa mea şi lichidând contul. Am stat liniştit până anul trecut, când am fost surprins să primesc o înştiinţare de la bancă precum că aş avea un cont activ şi o sumă de plată. Am luat legătura telefonic cu banca şi tot telefonic mi s-a răspuns că a fost eroare de soft şi că s-a rezolvat problema, iar contul s-a închis”, susţine fostul client.
Povestea avea să se repete zilele trecute, când a fost din nou sunat din partea băncii şi informat că trebuie să-şi reînnoiască acel card pe care îl credea anulat şi să plătească 78 de lei comision de gestiune a contului pe care îl credea lichidat odată cu cardul.
“Nu-mi venea să cred ce mi se întâmplă. Trebuie să-i conving încă odată pe funcţionarii Băncii Româneşti din Ploieşti că nu am nicio datorie la ei”, a completat Mircea Irimia.
Acesta a sesizat şi Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Prahova, care va declanşa o anchetă în acest caz.
Multe reclamaţii ale clienţilor băncilor sunt întemeiate
“Potrivit legislaţiei în vigoare avem posibilitatea să cercetăm sesizările privind activitatea bancară şi relaţia instituţiilor financiare cu clienţii lor. Din experienţa mea, multe dintre reclamaţii s-au dovedit întemeiate, iar băncile au fost sancţionate”, a declarat Gheorghe Curelea, insp