Compania de asigurari Astra si-a propus sa subscrie in urmatoarele 12 luni peste 50.000 de polite de asigurare prin intermediul noului portal de vanzari online si un volum de prime brute subscrise de peste 5 milioane euro, a declarat vicepresedintele asiguratorului Dacian Vinereanu.
"In primul an, 40% din vanzarile companiei prin intermediul acestui portal vor fi reprezentate de politele RCA, 40% de asigurarile property, iar 15% de cele Casco", a declarat Dacian Vinereanu.
Astfel, Astra a lansat propriul website de vanzari directe de asigurari. Prin intermediul portalului, clientii asiguratorului pot sa contracteze asigurari direct din fata computerului de acasa sau de la serviciu.
Politele de asigurare incheiate prin intermediul acestui portal pot fi platite online (cu cardul) sau offline (prin oricare dintre modalitatile de plata curente: numerar la ghiseul bancilor partenere, transfer bancar, internet banking etc), in ambele cazuri, fara comision suplimentar.
"Incepem cu cele mai populare produse de asigurare si care se preteaza mai bine pentru incheierea online", declarat seful Astra Asigurari, Radu Mustatea (foto).
El a adaugat ca exista polite complexe care au nevoie, printre altele, de inspectii de risc sau de vizita la domiciliu de aceea nu pot fi incheiate on-line toate politele din portofoliul companiei.
La aceasta data, doar cinci dintre produsele societatii de asigurari pot fi achizitionate prin internet, respectiv RCA, Casco, asigurarea locuintei (CasAsigura Plus, produsul de baza, si Imobilia, produsul complex pentru protectia completa a casei), dar si asigurarea medicala pentru calatorii in strainatate. "Cele cinci produse sunt cele mai solicitate si reprezinta peste 90% din portofoliul de retail al companiei", a mai explicat Mustatea. Cu toate acestea, reprezentantii companiei sustin ca Astra isi va diversifica o