Criza şi scăderea puterii de cumpărare i-au obligat pe români să se familiarizeze cu măricile proprii din super şi hipermarketuri, care au marele avantaj al preţului mic. Cu toate acestea, puţini ştiu că pot găsi mărci proprii şi în farmacii - Paracetamol Centrofarm sau creme de faţă Sensiblu - mai ieftine, la rândul lor, faţă de produsele similare aflate sub branduri consacrate pe piaţă. Mărcile private din farmacii nu sunt încă atât de cunoscute, însă une
Criza şi scăderea puterii de cumpărare i-au obligat pe români să se familiarizeze cu măricile proprii din super şi hipermarketuri, care au marele avantaj al preţului mic. Cu toate acestea, puţini ştiu că pot găsi mărci proprii şi în farmacii - Paracetamol Centrofarm sau creme de faţă Sensiblu - mai ieftine, la rândul lor, faţă de produsele similare aflate sub branduri consacrate pe piaţă.
Mărcile private din farmacii nu sunt încă atât de cunoscute, însă unele dintre cele mai mari reţele din ţara noastră au mizat pe dezvoltarea acestui segment şi se arată mulţumite atunci când trag linie la final de an.
Cum să ceri Paracetamol Centrofarm
Reţeaua Centrofarm s-a avântat deja pe piaţă cu un Paracetamol şi un Algocamin proprii: Paracetamol Centrofarm si Centralgin. La acestea se adaugă şi gama de suplimente alimentare Maxi Life, după cum a declarat pentru capital.ro Dorin Catană, directorul general al Centrofarm.
Toate acestea sunt produse de către compania Sintofarm, producator român controlat de Generalcom Bucureşti, acţionarul majoritar al Centrofarm.
Strategia Centrofarm pentru dezvoltarea mărcilor proprii este însă abia la început. "Produsele enumerate mai sus au beneficiat de creşteri frumoase pe parcursul anului 2009”, a declarat Catană. Atractivitatea mărcilor proprii este dată de preţul mai accesibil, la o calitate sau eficienţă egale cu a produselor mai scumpe, după cum ex