Viitorul model italian de clasă C a fost anunţat cu numele Milano, dar va apărea, în cele din urmă, cu titulatura Giulietta.
1 /. Aceastea sunt primele imagini oficiale cu viitorul model compact Alfa Romeo.
Fotografiile oferite de constructorul italian confirmă informaţia neoficială, care a circulat zilele trecute.
Aceasta susţinea că maşina va fi botezată Giulietta şi nu Milano, cum s-a plănuit iniţial, de teama protestelor anunţate de foştii angajaţi, nemulţumiţi că Fiat a mutat sediul Alfa, după 99 de ani, de la Milano la Torino.
Maşina, concurentă cu Audi A3 şi BMW Seria 1 în segmentul compact premium, va fi etalată, în premieră, în martie 2010, la Salonul Auto de la Geneva.
Mai mare ca 147
Înlocuitorul ”bătrânului” 147 este dezvoltat pe platforma ”C-Evo” pusă la punct de Grupul Fiat, aceeaşi care va fi folosită şi pentru viitoarele modele de dimensiuni compacte şi medii ale Chrysler şi Dodge.
Automobilul cu un aspect exterior influenţat de linia de design propusă de Alfa MiTo va fi disponibil exclusiv cu o caroserie în cinci uşi.
Milano/Giulietta măsoară 4,35 metri lungime, 1,80 metri lăţime şi 1,46 metri înălţime. Portbagajul are o capacitate de 350 de litri.
Supraalimentare pe toată linia
Gama de motorizări pregătită pentru lansare va cuprinde două unităţi pe benzină (1.4 TB – 120 CP, 1.4 TB Multiair – 170 CP) şi două pe motorină (1.6 JTDM – 105 CP, 2.0 JTDM – 170 CP), toate supraalimentate.
Ulterior, Alfa va introduce şi o versiune de top – ”Quadrifoglio Verde" – dotată cu un motor 1.8 turbo de 235 cai-putere, concurentă pentru VW Golf GTI (211 CP) şi Renault Megane RS (250 CP).