Proprietarul centrelor comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România, Anchor Grup, a majorat cu 2,3 milioane de euro capitalul social al retailerului G’Market, în vederea dezvoltării reţelei de supermarketuri. Capitalul G’Market, subsidiară a dezvoltatorului turc Anchor Grup, a fost majorat prin aceastăoperaţiune la 6,4 milioane de euro. „Deşi în ultima perioadă s-a înregistrat o uşoară tendinţă de scădere a cererii şi consumului în domeniul retail, Anc
Proprietarul centrelor comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România, Anchor Grup, a majorat cu 2,3 milioane de euro capitalul social al retailerului G’Market, în vederea dezvoltării reţelei de supermarketuri.
Capitalul G’Market, subsidiară a dezvoltatorului turc Anchor Grup, a fost majorat prin aceastăoperaţiune la 6,4 milioane de euro.
„Deşi în ultima perioadă s-a înregistrat o uşoară tendinţă de scădere a cererii şi consumului în domeniul retail, Anchor îşi exprimă încrederea în potenţialul G’Market, iar decizia de a mări investiţia poate fi evaluată ca un semnal pentru noi planuri de dezvoltare precum şi pentru importanţa dată de grup segmentului de afaceri tip supermarket”, a declarat, în comunicat, firectorul financiar al Anchor Grup, Ali Capa.
Se pregăteşte de reluarea extinderii
G’Market analizează în prezent mai multe locaţii pentru deschiderea de noi supermarketuri, ultimul magazin fiind inaugurat în 2007.
Deşi a deschis primul magazin în 1999, odată cu inaugurarea Bucureşti Mall, reţeaua G’Market numără în prezent doar 6 supermarketuri, după ce retailerul a închis la sfârşitul anului trecut supermarketul din Bacău.
Gimrom Holding, compania care operează magazinele G’Market, a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 193 milioane lei (52,4 milioane euro), in scădere cu 3%, potrivit datelor transmise Ministerului Finanţelor. Operatorul a trecut pe pierdere în 2008, înregi