Real inaugurează joi al treilea hipermarket al său din Timişoara. Oraşul de pe Bega devenind astfel al doilea din ţară, după Bucureşti, unde retailerul este prezent cu trei locaţii. Sursa: Adi Pîclișan Magazinul de la Timişoara, Real Est, se află pe drumul către aeroport, în apropierea şoselei de centură, şi reprezintă o investiţie de 24,2 milioane de euro, o suprafaţă totală construită de 12.500 de metri pătraţi, din care suprafaţa utilă de vânzare 7.500 de metri pătraţi, peste 40.000 de produse, un număr de 48 de case de marcat şi 500 de locuri de parcare.
Banatul, teritoriu „strategic”
Cu acest al treilea magazin deschis la Timişoara, care se alătură primelor două deschise în martie 2006 (primul din ţară) şi noiembrie 2007, Real a investit la Timişoara aproximativ 70 de milioane de euro şi a creat în jur de 900 de locuri de muncă consolidându-şi astfel poziţia de lider în materie de investiţii în comerţul alimentar din zona Banatului.
„Vestul ţării, în ansamblul său, reprezintă un teritoriu strategic pentru Real, nu doar prin magazinele pe care le avem aici, dar şi prin parteneriatele solide, pe termen lung, pe care ni le propunem cu furnizorii locali şi regionali”, a declarat Michel Lamoot, directorul general Real Hipermarket România.
Anul acesta, compania va mai deschide un hipermarket la Ploieşti, iar anul care vine, conform strategiei de dezvoltare pe termen mediu, se va concentra pe Bucureşti.
300 de metri pătraţi pentru spirtoase
Marea noutate a magazinului este că acesta alocă cel mai generos spaţiu din retailul românesc sectorului de vinuri şi băuturi spirtoase, respectiv 300 de metri pătraţi. Real a îmbunătăţit modul de prezentare a vinurilor la raft; laiout-ul special al prezentării vinului, în funcţie de culoare şi de locul de origine (ţară, podgorie, centru viticol), aj