„Shopping-ul, Pasiunea mea!“, prezentat de Alina Profir, în fiecare sâmbătă, de la ora 15.00, la Euforia TV, a ajuns la sezonul al şaptelea.
Doamnele ştiu ce înseamnă shopping-ul, de la hobby, la mod de viaţă. Mai nou, şi bărbaţii au descoperit această preocupare. Alina Profir, prezentatoarea emisiunii „Shopping-ul, Pasiunea mea!", vorbeşte despre noutăţile sezonului şapte: „Este diferit pentru că aducem în concurs un băiat.
După nenumărate cereri, am luat decizia de a anunţa şi un casting pentru băieţi. Ce s-a întâmplat mai departe vă invit să vizionaţi!". Emisiunea are scop educativ, dincolo de divertismentul pe care-l oferă.
Concurentele sunt puse în situaţii limită, atât temporal, cât şi financiar, iar la final, alegerile lor sunt analizate de stiliştii din juriu, care explică cele mai frecvente greşeli pe care acestea le-au făcut. Alina recunoaşte: „În general, concurentele au probleme cu proporţiile şi mărimile hainelor, cu îmbinarea materialelor şi culorilor."
Concurentele venite la „Shopping-ul, Pasiunea mea!" trebuie să îndeplinească mai multe criterii: „Este neapărat necesară motivaţia, prezenţa de spirit şi răbdarea. Emisiunea se filmează pe parcursul câtorva ore: după startul propriu-zis, sunt momente când trebuie să se mişte repede, să-şi folosească abilităţile la maximum."
Telespectatorii pot învăţa astfel despre stil şi tendinţe. Chiar şi Alina Profir învăţă din emisiune. „Sunt multe situaţii în care se vorbeşte nu numai despre tendinţele actuale, ci şi despre combinaţii de haine, texturi şi culor. Mi se par subiecte din care ai tot timpul ceva de învăţat."
Shopping-ul este pentru mulţi o plăcere, iar pentru alţii devine un obicei costisitor. Dar Alina Profir consideră că această activitate trebuie să existe în viaţa tuturor: „După sănătate, apropiaţi, carieră şi călătorii, vine şi shopping-ul, o plăcere de care cu to