Băncile vin cu oferte noi pentru segmentul ultraexclusivist al pieţei cardurilor. În ciuda crizei economice, acesta a crescut substanţial şi anul acesta. Un posesor al cardului exclusivist World Signia a sunat la Centrul de Asistenţă creat de Mastercard, al doilea mare emitent mondial, pentru a rezerva o cameră la un hotel în Londra. În două minute, operatorii au reuşit să-l cazeze la un hotel situat în centrul oraşului şi l-au sunat înapoi pentru a-i da toate informaţiile nec
Băncile vin cu oferte noi pentru segmentul ultraexclusivist al pieţei cardurilor. În ciuda crizei economice, acesta a crescut substanţial şi anul acesta.
Un posesor al cardului exclusivist World Signia a sunat la Centrul de Asistenţă creat de Mastercard, al doilea
mare emitent mondial, pentru a rezerva o cameră la un hotel în Londra. În două minute, operatorii au reuşit să-l cazeze la un hotel situat în centrul oraşului şi l-au sunat înapoi pentru a-i da toate informaţiile necesare. Prin acelaşi centru, un alt client i-a trimis iubitei doi porumbei albi de Ziua îndrăgostiţilor. Serviciile excentrice nu se opresc aici, clienţii speciali putând rezerva bilete la concertul Madonnei sau la Marele Premiu al Formulei 1 de la Monaco, chiar dacă biletele s-au epuizat de mai multe luni.
Pe piaţa de carduri premium, şi Viza şi-a adus recent în România perla coroanei. Cardul Infinite, disponibil deocamdată doar pentru clienţii de private-banking ai ING, a fost lansat fără mediatizare tocmai datorită faptului că se adresează unei categorii de clientelă foarte elitiste, după cum ne spun reprezentanţii băncii. Printre altele, ca deţinător de Infinite, poţi avea acces la conferinţe de business cu circuit închis şi beneficiezi de un bancher personal şi de asistenţă juridică non-stop.
Cardurile care deschid uşa către lumea elitelor se găsesc acum în oferta majorităţii bănc