Reteaua germano-austriaca de drogherii DM a ajuns sa numere 20 de unitati, deschise pe parcursul a doi ani de la intrarea pe piasa, iar pana al sfarsitul lui 2009 va mai adauga alte doua magazine in Targu - Mures si Lugoj. In urma cu cinci luni, Milan Radin directorul general al DM Romania a anuntat un plan de 100 de magazine in urmatorii trei ani, a caror investitie in deschidere este estimata la aproximativ 45 mil. euro. Pe langa marcile Unilever, Beiersdorf, P&G, Coty Cosmetics sau Henkel, drogheria are peste 20 de marci proprii, cu preturi mai mici cu circa 30%-50% decat cele ale brandurilor mari. La nivel international, compania care a incheiat anul fiscal 2008/2009 cu o cifra de afaceri de 5,2 mld. euro, are peste 2.200 de filiale.
Reteaua germano-austriaca de drogherii DM a ajuns sa numere 20 de unitati, deschise pe parcursul a doi ani de la intrarea pe piasa, iar pana al sfarsitul lui 2009 va mai adauga alte doua magazine in Targu - Mures si Lugoj. In urma cu cinci luni, Milan Radin directorul general al DM Romania a anuntat un plan de 100 de magazine in urmatorii trei ani, a caror investitie in deschidere este estimata la aproximativ 45 mil. euro. Pe langa marcile Unilever, Beiersdorf, P&G, Coty Cosmetics sau Henkel, drogheria are peste 20 de marci proprii, cu preturi mai mici cu circa 30%-50% decat cele ale brandurilor mari. La nivel international, compania care a incheiat anul fiscal 2008/2009 cu o cifra de afaceri de 5,2 mld. euro, are peste 2.200 de filiale.