BRD, a doua mare banca de pe piata, incearca sa atraga clienti in agentii dar si sa determine clientii existenti sa utilizeze produsele si serviciile achizitionate, cu o campanie de sfarsit de an. Daca pana in 2007 bancile se luptau in campanii de credite, iar in 2008 pe depozite, acum accentul e pus pe tranzactionare. BRD include in campanie aproape toate produsele si serviciile din oferta, de la carduri si platforme de tranzactionare pe Internet, pana la pensii, asigurari sau credite. In actuala campanie banca vizeaza nu doar clientii persoane fizice, ci si firmele mici si liber-intreprinzatorii. BRD pune la bataie 61.000 de premii instant, de la CD-uri cu colinde la ornamente de Craciun, dar si trei excursii la Paris.
BRD, a doua mare banca de pe piata, incearca sa atraga clienti in agentii dar si sa determine clientii existenti sa utilizeze produsele si serviciile achizitionate, cu o campanie de sfarsit de an. Daca pana in 2007 bancile se luptau in campanii de credite, iar in 2008 pe depozite, acum accentul e pus pe tranzactionare. BRD include in campanie aproape toate produsele si serviciile din oferta, de la carduri si platforme de tranzactionare pe Internet, pana la pensii, asigurari sau credite. In actuala campanie banca vizeaza nu doar clientii persoane fizice, ci si firmele mici si liber-intreprinzatorii. BRD pune la bataie 61.000 de premii instant, de la CD-uri cu colinde la ornamente de Craciun, dar si trei excursii la Paris.