A câştigat cine a mizat pe transportul rutier internaţional, pe trimiteri poştale şi pe livrările magazinelor online. Jucătorii de pe piaţa curieratului s-au adaptat rapid situaţiei dificile. Din mers. Investiţii în modernizare tehnologică, concentrarea fie pe livrarea coletelor, fie pe serviciile poştale, intensificarea promovării sau lansarea de noi servicii sunt câteva dintre soluţiile pentru care au optat în această perioadă dificilă managerii companiilor de curierat, ca
A câştigat cine a mizat pe transportul rutier internaţional, pe trimiteri poştale şi pe livrările magazinelor online. Jucătorii de pe piaţa curieratului s-au adaptat rapid situaţiei dificile. Din mers.
Investiţii în modernizare tehnologică, concentrarea fie pe livrarea coletelor, fie pe serviciile poştale, intensificarea promovării sau lansarea de noi servicii sunt câteva dintre soluţiile pentru care au optat în această perioadă dificilă managerii companiilor de curierat, care au reuşit astfel, dacă nu să-şi mărească volumul afacerilor, atunci măcar să le menţină la nivelul anului precedent.
„Compania îşi propusese, la începutul anului 2009, menţinerea cifrei de afaceri la nivelul celei din 2008, însă am înregistrat o creştere de peste 10%, contrar previziunilor financiare iniţiale”, spune Neculai Mihai, director general FAN Courier. Cum s-a reuşit performanţa? Până la finalul lunii septembrie 2009, compania a operat un total de 8,6 milioane de expediţii, ceea ce înseamnă o creştere de 10,4% faţă de septembrie 2008, când numărul total atingea 8,23 milioane.
Managerii TNT şi-au concentrat atenţia şi pe obţinerea unui profit, nu doar pe creşterea volumului de activitate. Neculai Mihai, director general, declară că după ce compania a înregistrat o creştere de 20% a numărului de transporturi şi optimizarea costurilor operaţionale, rezultatul a fost „depăşirea, în ultimele