Peter Frank nu este doar un alt american care viziteaza Romania. El a decis sa se mute aici nu pentru femeile frumoase si miturile cu vampiri, ci pentru ca aici ii este inima. Stia la fel de multe despre Romania cum stiu majoritatea strainilor: Nadia, Dracula, Ceausescu. De Hagi nu stia, pentru ca americanii nu prea joaca fotbal. Acum, cunoaste un lucru mai important: oamenii de aici.
The Money Channel difuzeaza de ceva timp emisiunea "The Frank Show", al carei protagonist va fi... Peter Frank, fost jurnalist pentru "The New York Times", actual rezident in Romania. Emisiunea, in limba engleza, va avea ca subiect principal afacerile, cu tot ce tine de acestea. Pentru ca "The Frank Show" poarta un nume propriu... iata-l si pe Frank.
Cum ai ajuns sa faci emisiunea "The Frank Show"? Asta era planul original cand te-ai mutat in Romania?
P.F.: Nu am avut un plan anume, oricat de iresponsabil ar putea parea asta. Stiam ca o sa pot veni incoace si sa-mi gasesc ceva care sa-mi placa, trebuie sa crezi asta cand te muti undeva. Uitandu-ma la televizor si la stirile de aici si vorbind cu oameni despre diferite posibilitati, am ajuns sa ma intalnesc cu cei de la "The Money Channel" si sa incepem discutiile despre o posibila emisiune. Conceptul s-a dezvoltat in timp, a evoluat, nu a inceput ca un scop bine definit.
Cat de diferit e sa stai in fata camerei, spre deosebire de a scrie si de a fi jurnalist pentru un ziar?
P.F.: E foarte, foarte diferit. E diferit si sa fiu aici, sa mi se puna intrebari in loc sa le pun eu. Sau sa stai in fata unei camere si sa stii ca ceasul ticaie – ca jurnalist pentru un ziar ai un deadline, insa, la urma urmei, acesta poate fi intotdeauna incalcat, si ai o anumita perioada de timp in care poti sa te desfasori, ai flexibilitate. Cel mai greu lucru cu care trebuie sa te obisnuiesti in televi