Lucrările la tronsonul Moara Vlăsiei - Ploieşti al Autostrăzii Bucureşti - Ploieşti aproape că s-au oprit, iar principalul motiv îl reprezintă datoriile pe care statul le are de achitat faţă de constructori."Companiile UMB Spedition, Euroconstruct Trading 98 şi Pa&Co International nu au mai primit niciun ban de circa două-trei luni", a declarat pentru Capital.ro, Adrian Ionescu, director în cadrul Companiei de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR). El a explicat că
Lucrările la tronsonul Moara Vlăsiei - Ploieşti al Autostrăzii Bucureşti - Ploieşti aproape că s-au oprit, iar principalul motiv îl reprezintă datoriile pe care statul le are de achitat faţă de constructori.
"Companiile UMB Spedition, Euroconstruct Trading 98 şi Pa&Co International nu au mai primit niciun ban de circa două-trei luni", a declarat pentru Capital.ro, Adrian Ionescu, director în cadrul Companiei de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR). El a explicat că din acest motiv se aşteaptă ca proiectul să fie întârziat.
Aproape că nu se mai lucrează
În prezent, la cei 42,5 kilometri de autostradă se lucrează la nivel de avarie, şi este foarte posibil ca acest lucru să se menţină până anul viitor. Ritmul lucrărilor ar putea fi înteţit abia după alocarea fondurilor necesare pentru plata datoriilor acumulate.
Termenul va fi depăşit
Mai mult, deşi cosnstructorii spun că tronsonul de autostradă este gata în proporţie de 85%, Ionescu este de părere că termenul de predare va fi depăşit, iar în cel mai fericit caz lucrările vor fi gata abia în perioada octombrie - noiembrie 2010. Termenul contractual a fost stabilit pentru luna iunie 2010.
"E de aşteptat se înregistreze întârzieri la autostradă în aceste condiţii, pentru că fără aceşti bani, constructorii nu pot lucra", a explicat Ionescu. Totuşi, intârzierea nu va fi imp