Reprezentanţii celor mai puternici retaileri de produse de lux din România împreună cu o parte dintre parteneri au luat decizia de a lansa, în ciuda crizei, propria publicaţie cu circuit închis: The Book – Winter 2009/2010. "Aşa cum în străinătate marile magazine îşi ademenesc clienţii an de an cu cataloage sau reviste de nişă ale produselor lor, aşa şi în România s-a ajuns în punctul în care suficienţi jucatori cu o ofertă extrem de atragătoare, şi-au reunit fo
Reprezentanţii celor mai puternici retaileri de produse de lux din România împreună cu o parte dintre parteneri au luat decizia de a lansa, în ciuda crizei, propria publicaţie cu circuit închis: The Book – Winter 2009/2010.
"Aşa cum în străinătate marile magazine îşi ademenesc clienţii an de an cu cataloage sau reviste de nişă ale produselor lor, aşa şi în România s-a ajuns în punctul în care suficienţi jucatori cu o ofertă extrem de atragătoare, şi-au reunit forţele pentru a prezenta 72 de pagini de moda în care se găsesc produse în valoare de peste 500.000 de euro", a declarat Madeleine Florescu, directoarea parfumeriilor Madison şi iniţiatoarea proiectului alături de Radu Potolea.
The Book – Winter 2009/2010 va avea un tiraj de 5.000 de copii şi se va distribui exclusiv clienţilor magazinelor partenere.
“Am experienţa succesului acestor publicaţii, cum ar fi cele ale Neiman Marcus, Bergdorf Goodman şi Barneys, şi mi s-a părut extraordinar să putem realiza versiunea noastră, împreună”, a mai spus Madelaine Florescu.
Retailerii care au luat parte la acest proiect sunt Casa Frumoasă, Victoria 46, J.Kristensen, Day&Night, The Mews, Entrance, Madison, Korloff, La Maison, Simona, Gourmandise, Chambers’n’Charm şi Pommery. Printre parteneri se numără JTI România, care promovează segmentul de lux din România prin marca de ţigarete Sobranie, dar şi Porsche şi Banca Transilvania prin V