Compania Micri Gold Bijuterii a investit peste un milion de lei in amenajarea unui multibrand de bijuterii, ceasuri si accesorii de 160 mp la parterul Grand Hotel Continental, unitatea de cinci stele deschisa in aceasta saptamana de catre omul de afaceri Radu Enache in Capitala.
Dupa o experienta de 18 ani pe bulevardul Nicolae Balcescu si un "experiment" de un an in Baneasa Shopping City, compania a deschis un boutique multibrand pe Calea Victoriei, cea mai veche strada comerciala.
Ziarul Financiar anunta in exclusivitate ca Micri Gold Bijuterii pregateste deschiderea magazinului inca din luna septembrie. Celelalte doua locatii Micri Gold Bijuterii vor functiona si dupa deschiderea boutique-ului din Grand Hotel Continental, dar "vor avea o alta adresare".
"Nu credem ca decizia de cumparare de bijuterii de lux in segmentul high si foarte high pe care il targetam a fost foarte afectata de criza financiara. In plus, foarte multi dintre cei care ne trec pragul privesc bijuteriile ca pe o investitie profitabila, de aceea vor continua sa investeasca in aceste obiecte, poate mai mult decat inainte", a declarat Andreea Ionita Loukas, director general al grupului Micri Gold Bijuterii.
Compania estimeaza ca noul showroom va genera in primul an 30% din vanzarile totale ale Micri Gold Bijuterii, care anul trecut s-au ridicat la 13,5 milioane de lei (3,6 mil. euro).
In multibrandul de pe Calea Victoriei vor fi expuse liniile de lux, colectiile reprezentative si obiectele unicat ale brandurilor. Cele opt marci de lux sunt dispuse pe mai multe zone - zona Bvlgari, zona Chopard, zona Damiani si un spatiu multibrand care include bijuterii Gianni Lazzaro, Chimento sau de Grisogono. In plus, in showroom sunt disponibile si accesorii Chopard, iar reprezentantii companiei estimeaza ca locatia va avea minim 5.000 de vizitatori pe luna.
Compania estimeaz