Cristian Mitrică a făcut primii bani cu îmbrăcăminte adusă din Turcia, iar zece ani mai târziu vindea un business de peste 2 milioane de euro către Airbites.
Nu i-a fost uşor. A simţit din plin ce înseamnă să pierzi toţi banii şi să o iei de la zero, şi a trecut şi prin experienţa investiţiilor neinspirate la bursă şi în imobiliare.
Succesul l-a cunoscut însă într-un domeniu de care era total străin: furnizarea de servicii de internet şi televiziune prin cablu. Iniţial, doar una din multele afaceri în care se implicase începând cu anul 1999, a căpătat conturul unei afaceri de succes, când numărul de abonaţi creştea exponenţial de la o zi la alta. Timp de aproape 7 ani de zile, Mitrică a construit o afacere, şi totodată o relaţie de prietenie cu partenerii săi Rusu Liviu şi Dăboveanu Traian. Alături de ei a concurat în judeţele Teleorman şi Olt, companii precum CONY SAT, sau grupul RCS-RDS, lideri de piaţă din România.
Instinctul de afacerist l-a înşelat în a doua parte a anului 2008 când a reinvestit o parte din bani pe bursă şi în imobiliare. Pe ambele pieţe, preţurile căzuseră deja atât de mult încât puţini mai credeau în continuarea scăderii. Pe măsură ce cumpăra însă, piaţa devenea tot mai ieftină, iar începutul anului 2009 îl găsea cu active care mai valorau doar 60% jumătate din preţul plătit.
Acum, este încă prizonier în investiţia de aproximativ 250.000 de euro, pe care a făcut-o cumpărând pământ în jurul Bucureştiului. În aşteptarea relansării creditării, care să repună în mişcare sectorul imobiliar, şi lecuit de speculaţii, Mitrică se întoarce la ceea ce ştie să facă mai bine: să muncească. Acum, instinctual de afacerist îl îndeamnă acum să se apuce de agricultură . Până la urmă, primul pas l-a făcut deja, pentru că are deja terenurile, spune Mitrică făcând haz de necaz.