Berea Guiness, un brand cu o istorie de mai bine de două secole, câştigă tot mai mulţi consumatori din România. Vânzările pe piaţa locală ale producătorului irlandez sunt estimate să crească cu cel puţin 15% de sărbători. «Bine aţi venit în Casa Guinness!», ne întâmpină ghidul în faţa clădirii din cărămidă care adăposteşte povestea celei mai cunoscute beri irlandeze. Vechea construcţie, care odinioară a găzduit fabrica de bere, a fost d
Berea Guiness, un brand cu o istorie de mai bine de două secole, câştigă tot mai mulţi consumatori din România. Vânzările pe piaţa locală ale producătorului irlandez sunt estimate să crească cu cel puţin 15% de sărbători.
«Bine aţi venit în Casa Guinness!», ne întâmpină ghidul în faţa clădirii din cărămidă care adăposteşte povestea celei mai cunoscute beri irlandeze. Vechea construcţie, care odinioară a găzduit fabrica de bere, a fost deschisă publicului în urmă cu nouă ani.
Odată ce ai intrat, eşti îndrumat spre casa de bilete, în faţa căreia şerpuieşte o coadă la care stau disciplinate câteva zeci de oameni. În cele câteva minute cât ai de aşteptat, vei avea ocazia să auzi vorbindu-se în japoneză, franceză, spaniolă şi bineînţeles engleză, dovadă că acesta este un punct important pe harta turistică a Dublinului. Atenţie! În preţul biletului (13,5 euro/persoană) este inclusă şi o bere, pe care o poţi servi la barul de la ultimul etaj. De aici, poţi admira şi panorama oraşului, Gravity Bar fiind pubul situat la cea mai mare înălţime din Dublin. Dar până acolo, vei parcurge etape din istoria acestei mărci, pe măsură ce urci cu scara rulantă, pe sub grinzile metalice.
La parter, alături de casa de bilete, se află magazinul de suveniruri, de unde poţi achiziţiona diverse produse ce poartă marca Guinness: pahare (7 euro), genţi de voiaj (25 euro), tricouri (15 euro), hanorace (27 euro) etc. În partea opusă