Confruntată cu scăderea veniturilor, Euro Disney Paris îşi intensifică campania de atragere de clienţi din Europa de Est, parafând, în premieră, un parteneriat cu un operator aerian low-cost din regiune. «Abia am aşteptat ca Ayan să împlinească cinci ani şi să-l duc la Disneyland Paris. Am stat chiar în inima orăşelului, căci doar aşa merită distracţia. Vom reveni acolo, pentru că spectacolele sunt mereu împrospătate, dar chiar şi cele pe care le-ai mai văzut su
Confruntată cu scăderea veniturilor, Euro Disney Paris îşi intensifică campania de atragere de clienţi din Europa de Est, parafând, în premieră, un parteneriat cu un operator aerian low-cost din regiune.
«Abia am aşteptat ca Ayan să împlinească cinci ani şi să-l duc la Disneyland Paris. Am stat chiar în inima orăşelului, căci doar aşa merită distracţia. Vom reveni acolo, pentru că spectacolele sunt mereu împrospătate, dar chiar şi cele pe care le-ai mai văzut sunt o încântare pentru cei mici. Este o experienţă care trebuie trăită şi care-şi merită toată străluicrea“, a mărturisit pentru Capital vedeta de televiziune Mihaela Rădulescu, recomandând celor care încă n-au vizitat parcul de distracţii o şedere de cel puţin trei zile şi două nopţi pentru a putea vizita tot orăşelul.
La final de septembrie, Euro Disney a anunţat o scădere a cifrei de afaceri cu 7% faţă de anul trecut, la 1,23 miliarde de euro, ca efect al reducerii sumelor cheltuite de vizitatori. În acelaşi timp, compania a precizat că a înregistrat un record al numărului de vizitatori: peste 15,4 milioane de persoane. Acest lucru s-a datorat în mare parte promoţiilor noi şi afluenţei crescute de vizitatori din Europa de Est. Păstrând trendul, Euro Disney a decis să insiste pe atragerea a cât mai multor clienţi din fostul bloc comunist, pregătind în premieră un parteneriat cu o companie aeriană din regiune, nimeni alta decât op