Hamsterul Zhu Zhu se pare că şi-a găsit drumul către inima copiilor din Vest, astfel că rafturile magazinelor de jucării s-au golit imediat. Preţul acestor jucării a crescut de câteva ori în magazinele online, pe fondul cererii foarte mari.
Hamsterul interactiv costă cam 8 dolari, adică aproximativ 23 de lei. Jucăria, care scoate mai mult de 40 de zgomote diferite, vine la pachet cu o mulţime de accesorii, printre care o maşină, o roată similară celor ce se vând în magazinele pentru animale şi un skateboard.
Contraoferta, mai scumpă
Alţi comercianţi au venit cu o contraofertă, punând în vânzare alte tipuri de jucării interactive, cum ar fi un pinguin care face ouă, din care ies pui. Aceştia doi scot şi ei sunete, comunicând „în limba pinguinilor”, după cum ne informează reclama făcută de comerciant. Jucăria costă 79,99 de dolari, echivalentul a 223 de lei, şi este destinată copiilor cu vârsta între 4 şi 6 ani.
Păpuşa Dora poate fi cumpărată cu 60 de dolari (168 de lei) şi a fost inclusă pe lista celor mai dorite 16 jucării din acest sezon de către presa americană.
Un alt joc inclus pe această listă este Smart Fit Park. Pentru 40 de dolari (111 lei), copiii primesc un set de 18 jocuri, care îi ajută să înveţe câte ceva despre cum se scrie o scrisoare, despre numere, forme şi culori. Bananagrams a fost desemnat „jocul anului” în cadrul unui târg de jucării. Acesta costă 15 dolari (42 de dolari) şi se adresează copiilor de peste şapte ani. Fără să aibă nevoie de tabliţă de scris sau de creion, copiii pot învăţa, cu ajutorul jocului, să scrie corect şi să facă anagrame. Luna decembrie reprezintă vârful vânzărilor pentru comercianţii de jucării.
Criza scade vânzările
Pe fondul crizei, anul trecut, în SUA, vânzările au scăzut cu 5%, până la 21,64 de miliarde de dolari, faţă de 22,32 de