La nici două luni de la părăsirea fotoliului de ministru al Sănătăţii, Ion Bazac lansează cel mai mare magazin de accesorii Ferrari din Europa de Est, o investiţie de patru milioane de euro. Chiar dacă e criză, vorbeşte de profituri. În mai 2009, un automobil Ferrari 250 Testa Rossa, produs în 1957, se achiziţiona la licitaţie cu nouă milioane de euro, stabilind un record mondial pentru cea mai scumpă maşină vândută vreodată. „Există un magnetism fenomenal pe
La nici două luni de la părăsirea fotoliului de ministru al Sănătăţii, Ion Bazac lansează cel mai mare magazin de accesorii Ferrari din Europa de Est, o investiţie de patru milioane de euro. Chiar dacă e criză, vorbeşte de profituri.
În mai 2009, un automobil Ferrari 250 Testa Rossa, produs în 1957, se achiziţiona la licitaţie cu nouă milioane de euro, stabilind un record mondial pentru cea mai scumpă maşină vândută vreodată. „Există un magnetism fenomenal pentru imaginea pe care Ferrari şi-a construit-o timp de peste 60 de ani prin tehnologie şi exclusivitate. Ferrari este un cult, unul extrem de puternic“, explică Ion Bazac, revenit la conducerea importatorului Forza Rossa.
În 2008, primul an de activitate, compania sa a înregistrat o cifră de afaceri de 4,2 milioane de euro din vânzarea întregii cote de 15 maşini Ferrari alocate României de către producător, dar şi din operaţiunile de service sau din magazinul tip „corner store“ plasat în showroomul de 2.800 de metri pătraţi de la Otopeni.
Anul acesta, în pofida crizei, cifra de afaceri a firmei sale a depăşit opt milioane de euro. În plus, importatorul a reuşit să-şi convingă partenerii italieni să majoreze cota alocată pieţei româneşti de la 15 la 25 de maşini. „Comenzile autohtone se întind şi pe 2010, 15 maşini din cota pentru anul viitor fiind deja rezervate“, a precizat Bazac, menţionând că se aşteaptă la un profit de 600.000