Cosmote Romania nu se va lansa in razboaie ale preturilor si nici nu se va "arunca" sa fie primul operator care va lansa un anume serviciu pe piata, spune Michael Tsamaz. In timp, Cosmote, Germanos si Zapp se vor muta intr-un singur sediu central, insa acum prioritatea este integrarea organizatiilor si a portofoliilor de produse si servicii.
Romania ramane una dintre cele mai promitatoare piete de telefonie mobila din regiune in ciuda efectelor resimtite de operatori in acest an din cauza recesiunii si a maturizarii pietei, astfel ca grupul Cosmote nu-si va schimba strategia de a investi puternic in subsidiara sa din Bucuresti, afirma Michael Tsamaz, 49 de ani, directorul executiv al grupului.
"Romania va fi un motor de crestere pentru grup. Piata telecom este matura, dar cresterea va veni din avansul economiei si al consumului", a declarat intr-un interviu pentru ZF Tsamaz. El a adaugat ca se asteapta ca Romania sa revina pe crestere in 2011, dupa "stabilizarea" economiei din ultimul trimestru al anului viitor. "Credem in piata din Romania si in potentialul ei pe termen lung."
Suporter al investitiilor in Romania
Tsamaz, care lucreaza pentru grupul OTE din anul 2001, s-a descris, de altfel, ca unul dintre "suporterii" investitiilor facute de Cosmote in ultimii patru ani in Romania, in suma de 678 de milioane de euro.
Grupul OTE a obtinut in 1998 o licenta de telefonie mobila in Romania si a lansat serviciile doi ani mai tarziu, in mai 2000, sub brandul Cosmorom insa in 2005 compania avea mai putin de 100.000 de clienti si era aproape de faliment. Grupul Cosmote a preluat insa conducerea Cosmorom si a relansat operatiunile de pe piata locala sub brandul Cosmote in urma cu exact patru ani, pe 6 decembrie.
Cu o noua echipa de management si cele aproape 700 de milioane de euro, Cosmote Romania a ajuns numarul trei pe piata, dupa