Finalizarea procesului de integrare a Zapp este o prioritate pentru 2010, iar primele servicii 3G sub brandul Cosmote vor fi lansate in prima jumatate a anului viitor. Zapp nu a fost cumparat doar pentru licenta 3G, ci si pentru alte tehnologii, pentru baza de clienti si experienta pe segmentul corporate. Acestea sunt cateva din declaratiile acordate intr-un interviu HotNews.ro de Stefanos Theocharopoulos, directorul executiv al Cosmote Romania.
HotNews.ro: Tocmai ati anuntat finalizarea achizitiei Zapp. Ce urmeaza?
Stefanos Theocharopoulos (zambeste): Urmeaza integrarea acestei companii. Vorbim despre integrarea operationala si asta presupune mai multi pasi. Unul este integrarea tehnica, respectiv integrarea retelelor. Al doilea pas il reprezinta consolidarea portofoliilor de produse si servicii intr-unul singur si a treia etapa esentiala este integrarea echipelor din cele doua companii in asa fel incat sa lucreze ca o singura echipa. Incercam sa facem aceasta trecere cat mai repede posibil pentru a deveni operationali si eficienti din punct de vedere al costurilor.
HotNews.ro:Si cat va dura tot acest proces?
Stefanos Theocharopoulos: Asa cum ati mentionat in intrebare, abia am finalizat achizitia. Lucram cu Zapp abia de o luna. Punem la punct un plan, nu va pot da date, insa gradual veti vedea semne ale acestei integrari operationale. Finalizarea acestui proces este o prioritate pentru 2010.
HotNews.ro:Ce se va intampla cu Zapp: Marca, angajati, serviciile prezente?
Stefanos Theocharopoulos: Mai intai de toate sa vorbim de marca. Nu are sens sa sustinem doua marci in aceasta piata. Gradual, la sfarsitul procesului va ramane un singur brand: Cosmote. In afara de asta, toate celelalte produse si servicii care sunt relevante pentru clientii nostri le vom oferi si le vom extinde, inclusiv din punctul de