Proleasing Motors, distribuitor Ford in Dambovita, Prahova si Buzau, si-a inghetat planul de extindere din cauza crizei economice care a lovit industria auto, deschiderea de noi locatii fiind posibila doar cand piata auto va depasi 250.000 de unitati.
Compania are trei complexuri integrate in tara, investitiile pana in prezent fiind de peste 6 milioane de euro.
“In acest moment Proleasing Motors opereaza in trei complexuri integrate showroom-service la standard in Ploiesti, Buzau si Targoviste, investiitiile noastre depasind 6 milioane de euro. Pentru moment ne concentram pe consolidarea activitatii in fiecare locatie si cresterea eficientei. Atunci cand piata auto va depasi 250.000 unitati vom analiza si posibilitatea deschiderii de noi locatii”, a declarat, pentru Wall-Street, Lucian Alexe, directorul general Proleasing Motors.
Oficialul Proleasing mizeaza in 2010 pe o piata in crestere cu pana la 10% fata de 2009. “Estimarile noastre privind evolutia pietei auto in anul 2010 au in vedere o crestere de 5-10% fata de anul 2009. In 2010 ne vom concentra pe activitatea de service si pe mentinerea cotei de piata”, a precizat Alexe.
Masurile firmei pentru criza au fost stoparea comenzilor pentru masini noi si reducerea bugetelor de marketing.
“Incepanad cu septembrie 2008 am stopat orice comanda de masini noi, am redus bugetele de marketing si ne-am concentrat pe vanzarea rapida a masinilor din stoc. De asemeni am re-adus in prim plan activitatea de after-sales prin actiuni eficiente de fidelizare a clientilor. Analizand rezultatele obtinute in 2009, si anume cresterea cotei de piata si a cifrei de afaceri pe activitatea de service cu 2% fata de anul 2008, pot spune ca aceste decizii au fost corecte”, a precizat Alexe.
Anul acesta, compania estimeaza o cifra de afaceri de 51,5 milioane lei, in scadere de la 99,8 milioane lei in 2008.