Începând cu luna noiembrie 2009, Presage | Public Relations & Public Affairs administrează contul de PR al companiei Fleet Management Services (FMS). Agenţia se va ocupa de comunicarea strategică a FMS, dezvoltând planul de comunicare pe termen mediu şi lung, sincronizat cu ambiţiile de dezvoltare ale companiei pentru următoarea perioadă. Presage va oferi servicii de comunicare corporate dar şi de produs, management în organizarea de evenimente, precum şi suport în relaţionarea cu reprezentanţii mass-media. De asemenea, agenţia va dezvolta şi mecanisme de comunicare B2B, care să asigure companiei vizibilitate şi încredere în rândul partenerilor săi de afaceri.
"În 2005, când am început să dezvoltăm afacerea, am fost primii furnizori de servicii integrate de leasing operaţional şi management profesionist al flotei în România. Acum, piaţa de profil s-a maturizat şi a devenit extrem de dinamică, iar FMS îşi doreşte un consultant în comunicare şi relaţii publice, care să ajute compania să comunice eficient cu partenerii de afaceri atât despre experienţa echipei, cât şi despre serviciile din portofoliu. Am ales Presage pentru că au înţeles perfect atât businessul FMS, cât şi nevoile de comunicare specifice. Mai mult decât atât, ne-au convins că cel mai bine este să externalizăm serviciile de comunicare pentru a reuşi să ne concentrăm 100% pe ceea ce ştim noi să facem mai bine", a spus Daniel Ivan, Director Executiv FMS despre colaborarea cu Presage.
"Am demarat deja primele acţiuni de comunicare pentru FMS şi lucrăm foarte bine împreună. Este o companie care are multe de spus, iar piaţa de profil este una destul de nişată şi complexă, cu din ce în ce mai mulţi jucători activi. Piaţa auto în ansamblul ei, dar şi cea de leasing operaţional sau management de flote auto trec printr-o perioadă dificilă. Toate acestea fac pe de-o parte ca demersurile de cercetar