Campania "Fă-ţi plinul cu încă o maşină", realizată de Publicis România pentru OMV şi PETROM V în primăvara aceasta, a fost exportată în Bosnia pentru a fi implementată în intervalul octombrie-decembrie. Oportunitatea dezvoltării unei campanii locale a fost, astfel, valorificată la maximum. "Este vorba despre primul proiect tv realizat pentru OMV şi PetromV, cu o creaţie integral românească. Am vrut să menţinem aceleaşi standarde calitative ca şi în cazul campaniilor internaţionale. Rezultatele spun că am reuşit să facem o treabă foarte bună, iar faptul că promoţia se difuzează la ora actuală şi în alte ţări ne onorează", a declarat Corina Tudor, Senior Account Manager la Publicis România. Spotul tv trebuia să redea cât mai clar legătura dintre mecanismul promoţiei şi premiile oferite. Ca urmare, echipa Publicis a propus reinterpretarea metaforică a promoţiei: prin fiecare achiziţie pe care clientul o făcea în staţie, maşina se construia, bucată cu bucată.
"Campania promoţională de anul acesta, realizată alături de echipa Publicis, a făcut ca brandul să transmită informaţii pozitive pe toate segmentele demografice. Mai mult, ne bucurăm că şi agenţiile de afară au apreciat ce am făcut şi au solicitat dreptul de difuzare", consideră Dragoş Ivan, Marketing Manager PETROM.
Campania "Fă-ţi plinul cu încă o maşină", realizată de Publicis România pentru OMV şi PETROM V în primăvara aceasta, a fost exportată în Bosnia pentru a fi implementată în intervalul octombrie-decembrie. Oportunitatea dezvoltării unei campanii locale a fost, astfel, valorificată la maximum. "Este vorba despre primul proiect tv realizat pentru OMV şi PetromV, cu o creaţie integral românească. Am vrut să menţinem aceleaşi standarde calitative ca şi în cazul campaniilor internaţionale. Rezultatele spun că am reuşit să facem o treabă foarte bună, iar faptul că promoţia se difuzează l