Un numar de 24 de companii de media se reunesc in cadrul Patronatului Presei Romane (PPR), reprezentantii acestora semnand marti, la sediul Clubului Roman de Presa din Bucuresti, actele de constituire a noii organizatii, potrivit unui comunicat de presa remis HotNews.ro. Contactata de HotNews.ro, Cosmina Noaghea, desemnata presedinte al PPR, a spus ca organizatia este un rezultat al procesului de reforma al CRP, discutiile privind formarea unui astfel de patronat existand de mult timp.
Discutiile initiale au esuat, fiind reluate "cam de o luna de zile", potrivit Cosminei Noaghea. Aceasta a precizat ca organizatia isi va incepe activitatea "dupa ce va fi inregistrata la tribunal, cel mai probabil la inceputul anului viitor".
Ea a explicat ca PPR si CRP sunt organizatii separate, chiar daca au membri comuni, iar nevoia infiintarii unui patronat a fost discutata inca de la inceputul reformei Clubului, cand s-a pus problema separarii CRP in doua entitati - una a jurnalistilor si alta a patronatului. CRP va constitui platforma unde vor fi discutate interesele comune ale celor doua entitati.
Indira Crasnea, presedinte CRP, pentru HotNews.ro:
CRP isi pastreaza structura si componenta. O parte din companiile membre ale CRP au devenit membre fondatoare ale PPR si vor ramane cu aceasta dubla calitate. Noii lideri ai PPR, Cosmina Noaghea si Razvan Corneateanu sunt doi membri importanti ai board-ului CRP si doi oamenii de business respectati în bransa. PPR are profil, obiective si activitati specifice. CRP este asociatie profesionala a industriei mass-media, deci un profil diferit din punct de vedere juridic, de actiune, mai flexibil si mai complex. Eu consider de pe acum PPR un partener privilegiat al CRP in toate demersurile pentru cauzele bune ale industriei si ale profesiei noastre. Cred ca asocierea dintre notorietatea, vizibilitatea C