După trei ani de Dolce, Romtelecom face primii paşi pentru a duce experienţa televiziunii la un nou nivel
Dolce Interactiv, noul serviciu IPTV este lansat preliminar în 10 oraşe
Noul serviciu IPTV de la Romtelecom va fi disponibil începând de astăzi în 10 oraşe mari din ţară, pentru clienţii care dispun de conexiunea de bandă largă potrivită, în ceea ce priveşte viteza de transfer. Serviciul va fi optimizat şi calibrat în decursul lunilor următoare, cu noi funcţionalităţi adăugate periodic, urmând să fie disponibil pentru un număr mai mare de clienţi. Dolce Interactiv vine pe piaţă într-un moment aniversar, la trei ani de la lansarea Dolce, serviciul de televiziune prin satelit de la Romtelecom. (Mai multe detalii despre evoluţia Dolce, aici.)
Dolce este un succes, cu 94% dintre clienţii săi declarându-se satisfăcuţi şi cu 55% fiind chiar foarte satisfăcuţi de serviciu. Serviciul a înregistrat cea mai spectaculoasă evoluţie în al doilea an de existenţă, cu o creştere a numărului de clienţi de 65%. Dolce a continuat să crească chiar şi în această perioadă dificilă de criză economică din 2009, ajungând în prezent la o bază de clienţi de peste 850 000. (Un grafic al evoluţiei bazei de clienţi, aici.)
”Dolce a fost o experienţă foarte bună, atât pentru Romtelecom, cât şi pentru piaţa din România, deoarece am reuşit să oferim servicii digitale de calitate la tarife foarte atractive. Şi consider ca acesta a fost un moment pozitiv în industria telecom. Publicul nu era obişnuit să primească astfel de servicii de la Romtelecom, la acel moment. Acum avem un număr semnificativ de clienţi, aproximativ 850 000. Din testele şi studiile pe care le facem înţelegem că toţi clienţii noştri sunt într-adevăr foarte mulţumiţi cu ceea ce primesc de la noi,” spune Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom. (Declaraţii video pe această temă, aici.)