Dolce IPTV (televiziune prin protocolul de internet) s-a lansat în 10 oraşe. Romtelecom se lansează agresiv pe piaţa furnizorilor de televiziune suprinzându-i în offside pe concurenţii de la RCS/RDS şi UPC
Pentru 3,9 euro pe lună, la Romtelecom ai 70 de canale TV, prin conexiune la internet, tariful fiind comparabil cu cel perceput pentru servicii TV analog.
Primul şi singurul furnizor de televiziune prin internet a fost, până ieri, compania Ines, care a lansat acest serviciu în 2006. De ieri, pe această piaţă a intrat şi Romtelecom cu preţuri de 30 de ori mai mici decât cele ale concurenţei. Serviciul IPTV Dolce Interactiv este disponibil în 10 oraşe mari din ţară, pentru clienţi care dispun de o conexiune de bandă largă de minim 8 megabiţi pe secundă şi o linie telefonică fixă. IPTV reprezintă un sistem prin care serviciul de televiziune este livrat pe Internet prin reţeaua unui operator, pe bază de abonament.
Gratuit până în martie 2010
De ce a introdus Romtelecom acest serviciu la preţuri foarte mici? Mai întâi, pentru a câştiga clienţi, mai apoi pentru a-i fideliza, iar în final pentru a "muşca" din cotele de piaţă ale concurenţilor RCS/RDS şi UPC. Oficialii Romtelecom spun că interesul crescut al românilor de a ţine pasul cu noile tehnologii lansate pe plan internaţional şi dorinţa de a exercita control asupra conţinutului, reprezintă principalele motive pentru care au lansat acest serviciu.
Ei cred că utilizatorii de televiziune caută diversitate şi un conţinut de calitate, orientându-se tot mai mult către canale specializate, în defavoarea celor de conţinut general. Clienţii care se abonează la Dolce Interactiv până la sfârşitul lunii martie 2010 vor primi gratuit serviciul şi primul receptor, fără hard disk. Preţurile pentru receptoarele suplimentare încep de la 99 euro, fără TVA.
Pentru a accesa toate funcţionalităţile ser