EvoMag.ro, retailer online IT&C infiintat in 2005 de Mihai Patrascu, a raportat o cifra de afaceri de 4,8 milioane de euro in primele 10 luni iar oficialii companiei estimeaza ca pana la finele anului curent vor avea incasari de 7 milioane de euro. "Veniturile companiei sunt realizate exclusiv din retail, vanzare online", a precizat pentru ZF Mihai Patrascu, care ocupa si functia de director general al firmei. "Gama de portabile (notebook si netbook), reprezinta 50% din cifra noastra de afaceri pe anul 2009 si si-a pastrat aceeasi pondere de-a lungul anilor", a adaugat el. Anul trecut, EvoMag.ro a generat venituri de 2,6 milioane de euro si un profit de aproximativ 19.000 de euro. "Modul nostru de crestere a fost mereu unul organic si nu bazat pe infuzii de capital sau cheltuieli fara rost, de aceea consideram ca avem un business crescut sanatos, nu artificial", a explicat Patrascu. "In acest moment nu avem nici o datorie sau linie de finantare. Ne-am autofinantat in tot acest timp si prin modul prin care ne-am impus obligatia de a avea un profit in fiecare luna. Posibil in viitor dupa linistirea pietei si a situatiei politice sa apelam la o finantare pentru schimbarea sediului", a adaugat el. Cei mai mari jucatori de pe piata locala de retail online IT&C sunt eMag.ro, grupul de companii construit in jurul pcfun.ro de omul de afaceri Marius Ghenea si magazinul cel.ro.
EvoMag.ro, retailer online IT&C infiintat in 2005 de Mihai Patrascu, a raportat o cifra de afaceri de 4,8 milioane de euro in primele 10 luni iar oficialii companiei estimeaza ca pana la finele anului curent vor avea incasari de 7 milioane de euro. "Veniturile companiei sunt realizate exclusiv din retail, vanzare online", a precizat pentru ZF Mihai Patrascu, care ocupa si functia de director general al firmei. "Gama de portabile (notebook si netbook), reprezinta 50% din cifra noastra de afacer