GfK România a realizat un studiu privind obiceiurile de utilizare a Internetului de către români, iar una dintre concluzii este că activităţile web 2.0 sunt în continuare în zona de nişă în ţara noastră. Conform cercetării, numai 6% dintre internauţi accesează reţele sociale. Studiul, realizat de GfK România, în luna septembrie 2009, pe un eşantion naţional de 338 de utilizatori de Internet, şi-a propus să afle care sunt principalele trei activităţi desfăşurate de int
GfK România a realizat un studiu privind obiceiurile de utilizare a Internetului de către români, iar una dintre concluzii este că activităţile web 2.0 sunt în continuare în zona de nişă în ţara noastră. Conform cercetării, numai 6% dintre internauţi accesează reţele sociale.
Studiul, realizat de GfK România, în luna septembrie 2009, pe un eşantion naţional de 338 de utilizatori de Internet, şi-a propus să afle care sunt principalele trei activităţi desfăşurate de internauţii români. Rezultatele arată că 62% dintre utilizatorii de Internet caută diferite informaţii pe Google, 58% trimit e-mailuri şi 55% citesc ştiri.
Activităţile web 2.0 sunt în continuare în zona de nişă în România: 13% aşează blog-urile între cele mai importante trei activităţi pe Internet, 10% jocurile on-line şi numai 6% accesarea reţelelor sociale, conform studiului.
Vârsta este un factor important de diferenţiere în ceea ce priveşte activităţile desfăşurate pe Internet. Pentru tinerii sub 25 de ani muzica este o activitate la fel de importantă ca şi citirea ştirilor: 49% au declarat că ascultarea sau descărcarea de muzică reprezintă una dintre cele trei activităţi desfăşurate, faţă de 42% care urmăresc ştirile pe Internet.
Lecturarea ştirilor pe Internet este practicată mai ales de persoanele cu vârsta între 35 şi 55 de ani, 72% consideră această activitate printre cele trei importante, faţă de 54%