Grupul Orange a lansat, miercuri, magazinul online Application Shop, în Franţa şi Marea Britanie, de unde clienţii operatorului pot descărca aplicaţii, jocuri, servicii şi conţinut media pentru telefoane mobile. Magazinul va fi disponibil de la anul şi în ţara noastră. Orange App Shop oferă iniţial clienţilor acces la peste 5.000 de aplicaţii, servicii, jocuri şi conţinut media pentru telefoanele mobile, iar magazinul va fi dezvoltat anul viitor pentru a extinde oferta de prod
Grupul Orange a lansat, miercuri, magazinul online Application Shop, în Franţa şi Marea Britanie, de unde clienţii operatorului pot descărca aplicaţii, jocuri, servicii şi conţinut media pentru telefoane mobile. Magazinul va fi disponibil de la anul şi în ţara noastră.
Orange App Shop oferă iniţial clienţilor acces la peste 5.000 de aplicaţii, servicii, jocuri şi conţinut media pentru telefoanele mobile, iar magazinul va fi dezvoltat anul viitor pentru a extinde oferta de produse, se arată într-un comunicat al grupului. Magazinul va fi lansat, pe parcursul anului 2010, în Spania, Polonia, România, Elveţia, Slovacia, Belgia, Austria, Republica Moldova şi Portugalia, conţinutul urmând să fie adaptat fiecărei pieţe.
Operatorii telecom precum France Telecom, Deutsche Telekom şi Vodafone Group încearcă să îşi crească vânzările cu oferte non-voce pe măsură ce veniturile din apeluri stagnează pe majoritatea pieţelor. Noul magazin de aplicaţii al Orange încearcă să calce pe urmele celui mai popular astfel de magazin din lume, Apple App Store. App Store a fost înfiinţat în luna iulie a anului 2008 şi are peste 100 de mii de aplicaţii, iar utilizatorii au descărcat mai mult de 2 miliarde de programe.
„Dintre cele 5.000 de aplicaţii, mai mult de 2.000 sunt jocuri”, potrivit lui Christophe Francois, director de multimedia la Orange. Orange va lucra cu dezvoltatorii de software şi