Dell, al treilea mare producator de computere din lume, se bazeaza pe site-urile de socializare pentru a creste vanzarile de PC-uri iar promotiile lansate pe Twitter au generat comenzi de PC-uri, accesorii si software in valoare de peste 6,5 milioane de dolari in ultimii doi ani, scrie Bloomberg. Numarul utilizatorilor care se aboneaza la mesajele firmei Dell de pe Twitter a crescut cu 23% in ultimele trei luni, iar in prezent se ridica la 1,5 milioane, a declarat Manish Mehta, vicepresedintele diviziei online a companiei. Peste 100 de angajati trimit mesaje de 140 de caractere, denumite "tweet-uri", pe 35 de canale diferite. Dell a inceput sa utilizeze Twitter in urma cu doi ani pentru a ajunge la clienti noi. In timp ce valoarea vanzarilor efectuate cu ajutorul site-ului de microblogging reprezinta doar o fractiune din veniturile totale anuale de 61,1 miliarde de dolari, raportate anul trecut, oficialii Dell recunosc Twitter ca fiind una din cele mai semnificative moduri de a interactiona cu clientii lor, a afirmat Mehta. "Acesta este un canal vibrant pentru noi si creste puternic. Este un fenomen la nivel global", a adaugat el. Dell ajunge la utilizatorii Twitter din 12 tari, inclusiv SUA, Brazilia, Mexic, China si Japonia. Mehta a mai spus ca utilizatorii Twitter din Brazilia au cheltuit 800.000 de dolari in ultimele opt luni pe produse Dell. Twitter, fondat in 2006, este al treilea cel mai popular serviciu de socializare din lume, conform firmei de cercetare comScore. Dell se bazeaza, de asemenea, si pe Facebook, MySpace si Youtube. Rivalii principali ai companiei sunt Hewlett-Packard si Acer.
Dell, al treilea mare producator de computere din lume, se bazeaza pe site-urile de socializare pentru a creste vanzarile de PC-uri iar promotiile lansate pe Twitter au generat comenzi de PC-uri, accesorii si software in valoare de peste 6,5 milioane de dol