Producătorul austriac de plăci ceramice Lasselsberger a anunţat că firmele locale ale grupului îşi vor menţine şi anul viitor vânzările consolidate în 2008 şi 2009, la circa 150 mil. lei, prin creşterea exporturilor, în condiţiile unei scăderi a pieţei autohtone de 10%. "Obiectivul nostru pentru 2010 este menţinerea cifrei de afaceri, în lei, la nivelul din acest an", a declarat Eduard Măcărescu, directorul comercial al Lasselsberger România, una dintre cele două companii
Producătorul austriac de plăci ceramice Lasselsberger a anunţat că firmele locale ale grupului îşi vor menţine şi anul viitor vânzările consolidate în 2008 şi 2009, la circa 150 mil. lei, prin creşterea exporturilor, în condiţiile unei scăderi a pieţei autohtone de 10%.
"Obiectivul nostru pentru 2010 este menţinerea cifrei de afaceri, în lei, la nivelul din acest an", a declarat Eduard Măcărescu, directorul comercial al Lasselsberger România, una dintre cele două companii controlate de grupul austriac în România, alături de Sanex Cluj-Napoca.
El a afirmat că Lasselsberger intenţionează să-şi păstreze în 2010 cota de piaţă la 37% şi să-şi dubleze ponderea exporturilor în totalul afacerilor, de la 5% la 10%, în condiţiile unei scăderi estimate ale pieţei de plăci ceramice de 10%. Prognoza legată de evoluţia pieţei în 2010 are la bază lipsa proiectelor imobiliare cu finalizare anul viitor.
Piaţa plăcilor ceramice a scăzut la 25 mil. mp în 2009
"Piaţa plăcilor ceramice va totaliza anul acesta sub 25 milioane de metri pătraţi, comparativ cu aproximativ 40 milioane de metri pătraţi în 2008. În valoare, în 2008 piaţa a însumat circa 1,2 miliarde de lei, în timp ce anul acesta valoarea pieţei se învârte în jurul a 750 milioane de lei", suţine reprezentantul Lasselsberger. Principalele pieţe de export ale subsidarelor Lasselsberger sunt Bulgaria şi Grecia.
Principal