Pentru prima dată de la achiziţia Zapp, Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote, vorbeşte despre cum va decurge integrarea celor două companii şi ce va aduce aceasta pe piaţa telecom. Pentru întreaga piaţă telecom autohtonă, a fost un an dificil. Tarifele în scădere accelerată, tendinţă la care a contribuit din plin Cosmote cu politica sa agresivă de a câştiga cotă de piaţă, cuplată cu pierderile provocate de criză şi evoluţiile cursului valutar, au erodat marjele de prof
Pentru prima dată de la achiziţia Zapp, Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote, vorbeşte despre cum va decurge integrarea celor două companii şi ce va aduce aceasta pe piaţa telecom.
Pentru întreaga piaţă telecom autohtonă, a fost un an dificil. Tarifele în scădere accelerată, tendinţă la care a contribuit din plin Cosmote cu politica sa agresivă de a câştiga cotă de piaţă, cuplată cu pierderile provocate de criză şi evoluţiile cursului valutar, au erodat marjele de profit şi au diminuat veniturile tuturor operatorilor de telefonie mobilă. Pentru Cosmote, însă, a fost un an şi mai complicat. Segmentul serviciilor de voce este deja saturat, şi fără o reţea 3G care să-i asigure prezenţa pe un segment, cel al serviciilor de date mobile, aflat în creştere, viitorul financiar al companiei arăta mai sumbru decât cel al pieţei.
Prin achiziţia Zapp, deţinătoare a două licenţe pentru servicii de date, una proaspăt adjudecată, 3G-UMTS, şi cea de-a doua, CDMA-2000, deja cu acoperire naţională, Cosmote şi-a asigurat completarea portofoliului de servicii cu cele care îi lipseau. Pentru Stefanos Theocharopoulos însă, greul de abia acum începe: trebuie să conducă integrarea celor două companii la nivel operaţional şi organizaţional. Primul pas a fost numirea sa şi în postul de CEO al Zapp. Ce urmează?
Continuă bătălia tarifelor şi pe date?
„Nu am achiziţionat doar o licenţă 3G, ci un p