Retailerul Kenvelo va înregistra în acest an un declin al vânzărilor de 27%, la 120 milioane lei, de la 153,21 milioane lei în 2008. Anul viitor compania va moderniza reţeaua, va închide unităţile neprofitabile şi va deschide cel puţin cinci magazine, investiţie estimată la peste două milioane de euro. Preşedintele grupului Kenvelo, Piafrancesco Borghetti, a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă susţinută la Bucureşti, că mizează pe o revenire a vânzărilor în
Retailerul Kenvelo va înregistra în acest an un declin al vânzărilor de 27%, la 120 milioane lei, de la 153,21 milioane lei în 2008. Anul viitor compania va moderniza reţeaua, va închide unităţile neprofitabile şi va deschide cel puţin cinci magazine, investiţie estimată la peste două milioane de euro.
Preşedintele grupului Kenvelo, Piafrancesco Borghetti, a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă susţinută la Bucureşti, că mizează pe o revenire a vânzărilor în 2010, la 30 milioane euro, de la 26 de milioane euro în 2009, pe fondul implementării noi strategii de dezvoltare.
"EBITDA în acest an va fi de 6%, ca urmare a reducerii cheltuielilor pentru personal, chirii şi management, iar în 2010 vom atinge 10%", a spus Borghetti.
100 de angajaţi eliminaţi
Compania a eliminat 100 de posturi din magazine, în prezent având 450 de angajaţi, iar în urma renegocierii contractelor chiriile au fost reduse cu 20% până la 50%, în funcţie de magazin.
"Acum doi ani era un angajat pe nouă metri pătraţi, în condiţiile în care la nivel european există o persoană în magazin pe 40-45 metri pătraţi", a spus şeful Kenvelo.
Reţeaua cuprinde 60 de magazine, în suprafaţă totală de 14.500 metri pătraţi, cu nouă magazine mai puţin faţă de 2008.
"Reţeaua noastră are magazine diferite ca mărime, în diferite zone, pentru că până acum strategia a fost una bazată de deschiderea de u