Hewlett-Packard, cel mai mare producator de PC-uri din lume, intentioneaza sa isi creasca forta de vanzari pentru a atrage clienti si pentru a imbunatati modalitatea prin care isi prezinta produsele si serviciile companiilor, a declarat Ann Livermore, vicepresedintele firmei.
Compania va angaja oameni de la firmele de servicii si va avea ca tinta directori de IT care au abilitati de vanzatori, a mai spus Livermore. Compania are peste 24.000 de oameni de vanzari, cu 50% mai multi decat avea in urma cu patru ani.
Livermore raspunde de divizia care genereaza 47% din veniturile companiei si include serverele, dispozitivele de stocare, software si servicii. Compania, care concureaza cu International Business Machines (IBM), este focalizata pe inginerie si nu are o performanta la fel de buna in forta de vanzari precum alti rivali de pe piata, a spus Livermore.
"Unul dintre cele mai mari lucruri la care trebuie sa lucram este de a fi mai buni in procesul vanzarilor. In prezent, nu reusim sa acoperim foarte bine cei 2.000 de clienti de top pe care-i avem", a adaugat ea.
Hewlett-Packard a facut un "progres foarte mare" in ultimii ani, acumuland forta de vanzari si imbunatatind experienta sa cu clientii, a afirmat vicepresedintele firmei. "Acestea sunt abilitatile pe care ne-am propus sa le dezvoltam si sa le adaugam la organizatie", a adaugat ea.
Livermore, in varsta de 51 de ani, are ca scop principal atragerea unui numar mai mare de clienti prin transformarea companiei intr-un "magazin" IT care acopera toate nevoile firmelor de pe acest segment. HP a efectuat aproximativ 30 de achizitii in ultimii 3 ani si jumatate pentru a-si extinde linia de produse si servicii, a spus Livermore.
"Produsele de retea, produsele de stocare si serviciile devin din ce in ce mai interconectate. Avem o oportunitate mare. Avem toate elementele necesare pentru a