Dacia Duster se doreşte un SUV de buget la achiziţie şi exploatare.Trei motorizări disponibile şi două versiuni de sistem de tracţiune. Preţurile oficiale le vom şti anul viitor.
Duster, al 6-lea vehicul al gamei Dacia, este un SUV compact construit atât pentru „jungla urbană", dar şi pentru a explora natura. Modelul ramâne fidel filozofiei impuse de grupul Renault mărcii Dacia şi anume un raport preţ/spaţiu interior cât mai bun, costuri de utilizare reduse şi fiabilitate.
Dacia Duster se prezintă de la bun început ca un model 4X4 veritabil. Partea frontală se distinge prin impresia de robusteţe pe care o degajă: aripile largi, impozantul bandou cromat al calandrului precum şi bara de protecţie masivă nu lasă nicio îndoială cu privire la apartenenţa modelului Duster la universul 4X4. Din profil, garda la sol de peste 200 mm, pasajele roţilor bine marcate şi elementele de protecţie a caroseriei invită şoferul la asaltul şoselelor şi drumurilor celor mai dificile.
SISTEMUL DE TRACŢIUNE
Dacia Duster va fi disponibila în toate ţările de comercializare în versiunea 4x2 dar şi în versiune 4x4. La aceasta şoferul poate selecta trei tipuri de funcţionare. AUTO este modul în care repartizarea cuplului între puntea faţă şi spate se face automat în funcţie de condiţiile de aderenţă.
Conceput pentru a garanta o motricitate optimă, indiferent de condiţiile de aderenţă, acest dispozitiv conferă modelului Dacia Duster capacităţi 4x4 reale. În condiţii normale, cuplul este transmis doar roţilor din faţă. În caz de pierdere de motricitate sau în condiţii de aderenţă precară, o parte din cuplu este transferată punţii spate. În condiţii extreme, cuplul este repartizat în proporţie egală, de 50%, pe fiecare punte. Această distribuţie este asigurată de un dispozitiv de cuplare electromagnetică de provenienţă Nissan.
LOCK este modul în care şoferul înc