In ziua in care Realitatea Catavencu a decis sa renunte la cea mai mare parte a publicatiilor sale din Romania, Dragos Stanca, directorul F5, divizia de new media a grupului Realitatea Catavencu, anunta pe blogul sau achizitia pachetului majoritar de actiuni in New Media Group, compania care editeaza portalul de stiri Unimedia.md. La randul sau, New Media Group anunta "un acord privind demararea procesului de preluare a pachetului majoritar" de catre "compania Stiri Media Grup din Chisinau, partenera a grupuluI Realitatea-Catavencu din Romania" si care opereaza noul post TV lansat de Sorin Ovidiu Vantu in Moldova, Publika TV.
UPDATEDragos Stanca a declarat pentru HotNews.ro ca Realitatea si F5 au rol de consultant pentru lansarea operatiunilor din Moldova, pentru F5 compania Stiri Media Grup fiind "un client" cu care are relatii contractuale. Potrivit lui Stanca, F5 contribuie la construirea siteului Publika si la elaborarea strategiei online, urmand sa vanda in regie siteurile din Republica Moldova si pe piata din Romania, iar pe viitor "vom vinde probabil in parteneriat siteurile nou lansate".
UPDATE 2Realitatea-Catavencu informeaza intr-un comunicat de presa ca investitia in operatiunile TV din Republica Moldova se ridica la 4,5 milioane de euro, iar in proiectul Publika TV au fost "angrenati" peste 150 de jurnalisti moldoveni, experti in business si analisti politici, 100 de tehnicieni si echipamente tehnice de ultima generatie.
Comunicatul R-C
Grupul Realitatea-Catavencu, prin compania partenera Stiri Media Grup din Chisinau, a pus bazele unui parteneriat strategic pentru dezvoltarea operatiunilor de televiziune si new media in Republica Moldova. Grupul s-a extins deja in televiziune si internet in Republica Moldova, unde primele produse lansate vor fi televiziunea de stiri si business Publika TV si portalul publika.md