În momentul în care au apărut primele imagini video cu noul concept Dacia Duster, publicul românesc a fost aproape extaziat în faţa unor linii pe care nimeni nu ar fi crezut vreodată că un model Dacia le poate avea. Ieri, francezii de la Renault au prezentat primele imagini video cu modelul Dacia Duster, varianta de serie, aşa cum va arăta ea pe şoselele din România. Aşa cum se întâmplă de obicei, drumul de la concept la varianta finală este unul în care modelul suferă multip
În momentul în care au apărut primele imagini video cu noul concept Dacia Duster, publicul românesc a fost aproape extaziat în faţa unor linii pe care nimeni nu ar fi crezut vreodată că un model Dacia le poate avea.
Ieri, francezii de la Renault au prezentat primele imagini video cu modelul Dacia Duster, varianta de serie, aşa cum va arăta ea pe şoselele din România. Aşa cum se întâmplă de obicei, drumul de la concept la varianta finală este unul în care modelul suferă multiple modificări. Astfel că, întrebarea pe care ne-o punem este cât a rămas şi cât s-a păstrat din conceptul iniţial al Daciei Duster?
O sumară comparaţie între concept şi produsul final arată clar că s-a renunţat la caroseria pătrăţoasă şi s-a ajuns în variana finală la o caroserie cu forme rotunde, care, este adevărat, nu mai are aceeaşi arhitectură futuristă precum cea a conceptului Duster.
Tot la capitolul design, putem spune că Duster-ul de serie nu mai dă impresia de putere degajată de bara de protecţie mare, străpunsă de două prize de aer orizontale.
S-a renunţat, de asemenea, la semnalizatoarele foarte mari pe care le avea conceptul, cel de pe faţă fiind poziţionat chiar pe capotă, şi s-a mers pe varianta clasică. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi cu proiectoarele de ceaţă, care în varianta finală sunt rotu