Nadia Comăneci a lansat luna trecută, la Bucureşti, păpuşa care se „naşte”, în mii de exemplare, la fabrica „Arădeanca”.
Încă din momentul lansării, păpuşa Nadia a trezit nu doar interesul românilor, ci şi curiozitatea străinilor. „Chiar dacă pentru moment lucrăm pentru piaţa din România, din ianuarie începem şi producţia pentru export, interesul fiind crescut în ţări precum Canada şi SUA”, a declarat directorul comercial al fabricii „Arădeanca”, Octavian Fânaţă.
Păpuşa va suferi şi modificări
Producătorii au pus la punct şi un plan de îmbunătăţire a păpuşii, astfel încât să menţină viu interesul pentru acest produs. „Preconizăm ca anul viitor să îi mai aducem îmbunătăţiri la haine şi accesorii, astfel încât să rămână interesantă pentru cumpărători”, a mai explicat directorul comercial.
Una dintre surprizele pregătite deja de producător este lansarea în data de 1 iunie a anului viitor a păpuşii Nadia cu medalia câştigată la Montreal. „Dat fiind că aceasta este ipostaza în care am imortalizat-o pe Nadia, e firesc să aibă şi medalia”, a mai explicat Octavian Fânaţă.