Swarovski a deschis primul monobrand propriu din Romania, dupa 4 ani pe piata si patru magazine operate in parteneriat cu Sodo Migliori (compania care detine magazinele Cellini). Locatia de 50 mp din AFI Palace Cotroceni include toate colectiile brandului (bijuterii, figurine, accesorii sau obiecte pentru colectionari). "In 2005, Swarovski debuta pe piata romaneasca cu un boutique deschis de partenerul nostru din Romania si de atunci evolutia a fost extrem de pozitiva, ajungand la patru boutique-uri in Bucuresti si Constanta. Vizam sa ne extindem pe piata din Romania printr-o retea bine balansata de boutique-uri partenere si proprii", a declarat pentru Dupa Afaceri Thomas Eccli, director de vanzari Swarovski pentru Europa Centrala si de Est si Africa.
Concomitent cu deschiderea noului boutique, compania a prezentat si colectia de bijuterii si accesorii pentru sezonul urmator, care in viziunea sa va fi vesel si exotic.
Designerii companiei s-au inspirat din lumea marina, ideea de fluid fiind comuna pentru toate liniile casei. "Colectia este a doua parte a trilogiei "Beyond Nature". Extrem de bogata in forme si culori, aduce un omagiu lumii marine", spune Nathalie Colin, creative director Swarovski. Produsele pentru sezonul urmator sunt impartite in trei linii - Beauty Drops, Marina Blue si Sea, Light and Fun, fiecare dezvoltand conceptul marin dintr-o perspectiva diferita.
Beauty Drops a fost inspirata de imaginea pura si fluida a apei. Levity sugereaza miscarea permanenta a meduzei prin cristale opalescente si de culoarea coralului.
Bijuteriile din linia Marina Blue sunt inspirate de vietatile marine - corali, scoici, caluti de mare. Inelele Ginseng si Opaline iau forma unor valuri neregulate, iar inelul Lazy are forma de peste cu solzi de un albastru regal.
Iar colectia Sea, Light and Fun pare o petrecere organizata in adancuri. Bijuter