Agroli Group, producatorul de carne de pasare si oua pentru consum care estimeaza pentru anul acesta afaceri de 70 mil. euro, a deschis doar sapte din cele 20 de magazine Crevedia Express planificate pentru anul acesta.
"Instabilitatea pietei imobiliare nu ne-a permis sa extindem lantul propriu de magazine la 20 de unitati asa cum ne propusesem la inceputul anului. Chiriile nu au scazut, iar oamenii nu vor sa incheie un contract pe termen lung. Pentru un producator nu este avantajos un contract de inchiriere pe un an, ci pe minimum cinci ani", a declarat Camelia Hoinarescu, directorul de marketing al producatorului de carne de pasare Agroli.
Grupul de companii controlat de compania libaneza Agricola Holding, din care fac parte Avicola Crevedia, Avicola Tartasesti si Jackmoris (productia de oua), anuntase la inceputul acestui an ca intentioneaza sa investeasca un milion de euro in deschiderea a 20 de magazine proprii in spatii inchiriate din Capitala si localitatile limitrofe. Anul acesta au fost inaugurate insa doar sapte magazine, a opta unitate urmand a fi deschisa in ianuarie anul viitor.
Hoinarescu a adaugat ca principalele probleme cu care grupul de companii s-a confruntat anul acesta au fost circulatia greoaie a banilor in piata si schimbarea preferintelor consumatorilor.
"Contrazicand tendintele din ultimii ani, cand preferau produse cu valoare adaugata, consumatorii s-au indreptat spre produsele de baza cu preturi mai reduse atunci cand a inceput criza. De aceea nu am mai putut face lansarile pe care le planificasem in 2008, deoarece nu gaseam raspuns in piata", a explicat directorul de marketing al Agroli.
Consumul de carne de pasare a continuat sa creasca anul acesta si va inregistra o crestere usoara si in 2010, potrivit reprezentantului Agroli.
Agroli Group, producatorul de carne de pasare si oua pentru consum care estim